niedziela, 13 marca 2011

Wiosenna wymiana postów czyli "Zrób się na post"

Dzisiejszy post jest odzewem na hasło krakowskich dominikanów w sprawie postu. Wielkiego Postu. Albowiem dziś jest 1. niedziela Wielkiego Postu. I młodzi z Beczki mają pomysł na post. Jest świetny. Zresztą poczytajcie sobie sami tutaj.



Dzisiejsza wiosenna pogoda, ciepły wiatr, błękitne niebo i słońce wpisały się pięknie w tę ideę.
A ja w swojej craftowej dłubaninie również  poddałam się już nastrojowi przygotowań do Świąt.
I tym pierwszym tegorocznym strusim jajem ogłaszam, że uważam sezon jajeczny za otwarty!






6 komentarzy:

  1. ... podoba mi się to zrobienie ns post...
    ... i jajo też mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Шикарное яйцо! Шикарный кракелюр!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj w tv mówieli o tej akcji i uważam że jest świetna.
    Chyba tez pójdę po jajka na strych bo Twoje tak bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To kapitalna akcja, mam zamiar zrobić się na post, super:)A jako wpędziło mnie w depresję, piękne to za mało powiedziane, no ale co artystka to artystka, a nie tam jakaś domorosła wyklejaczka, ach..Pozdrowienia wiosenne przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miało być oczywiście jajko, a nie jako. Przepraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. i o to chodzi,,nie umartwiać się na okres postu ,ale emanować radością i pięknem1
    jajo prześliczne

    OdpowiedzUsuń