wtorek, 27 marca 2012

Pisanka patchworkowa

Pisanka z materiału, kilkuwarstwowa, z atłasu i przezroczystej organzy, wykończona sznurem dżetów zamiast sznureczka czy wstążki, jako ze ten rok jest pod patronatem Faberge ;)

 dla porównania wielkości pozuje z drugą, kurzojajeczną, aksamitno-bawełnianą.



Jajko lepiej się prezentuje na leżąco, bo stojące wygląda, jakby wołało: "UWAGA! WIELKIE JAJO PATRZY NA WAS!"

Jeśli pamiętacie mój zeszłoroczny tutorial, jak robić takie jajeczko jajeczko pokryte materiałem bez użycia kleju, to możecie go znaleźć w archiwum bloga oraz na nowo powstałym portalu chabrowe pole.


 Ponieważ zostałam tam zaproszona przez bardzo życzliwą i kreatywną autorkę tego portalu, z czasem znajdą się tam zapewne i inne ciekawe kursy obrazkowe. Polecam portal, bo już jest tam interesująco:)


Przy okazji wspomnę, że rzeczone jajeczka robiłam z moimi kursantkami na warsztatach rękodzieła, a efekty (częściowe, bo jeszcze przed ostatecznym wykończeniem) możecie zobaczyć tutaj: "pisanki-patchworkowe"

1 komentarz:

  1. Piękne jajeczko! A mi to brak cierpliwości na takie coś :(
    Dziękuję za link. I prawda interesująco się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń