wtorek, 4 grudnia 2012

Candy lubilaeum

Z prawdziwą przyjemnością ogłaszam Candy lubilaeum *  czyli urodzinowe, albowiem w grudniu przypadają moje okrągłe urodziny, a w listopadzie minęły trzecie urodziny tego bloga.
Tak więc ja i mój blog ogłaszamy i zapraszamy na candydowanie :)))

Słodką (kandyzowaną) niespodzianką będzie
  •  ścienny kalendarz na 2013 rok (format A3), z moim nieskromnym zdjęciem** 

  • oraz anielskie serduszko  do powieszenia na choince lub w oknie:
 

(C)Kandydować mogą wszyscy, którzy podporządkują się poniższym, ogólnie znanym zasadom:

  •     kandydaci na słodki poczęstunek informację o candy podlinkowują je na swoim blogu (wraz ze zdjęciem)
  •     jeśli ktoś nie ma bloga oczywiście też może kandydować, ale żeby nie było tak łatwo, to niech opowie o candy komuś swoimi słowami albo podlinkuje np. na Facebooku ;)))
  •     kandydat powinien zostawić komentarz pod tym postem do 24 grudnia (proszę o link do swojego bloga - chętnie odwiedzę)
  •     dodanie mojego bloga do obserwowanych nie jest konieczne, ale będzie świadczyło, że warto było blogować i nie było to zaśmiecanie blogosfery
  •     zapisy przyjmuję do 24 grudnia
  •     losowanie nastąpi 26 grudnia, a wysyłka natychmiast, aby kalendarz doszedł "na czas". Mam już nowszą wersję "Maszyny losującej", jej paluszki działają bardzo sprawnie, podobnie jak poprzedniej, i mają już bardzo precyzyjny chwyt, zaś żywe iskierki w szarobłękitnych ślepkach świadczą o tym, że prądu podczas losowania nie zabraknie...

Zapraszam wszystkich do odwiedzania i komentowania. I życzę dobrej zabawy!

................................................................................................
*) lubilaeum nie dlatego, że lubiłam cukierki, tylko dlatego, że jubileusz ;)
**) nieskromnym, bo nieskromnie chwalę się swoim dekupażem, a nie że to fotka roznegliżowanej Dziuni (jakaż by to musiała być fotka, żeby przebić agenta Tomka?!)

10 komentarzy:

  1. Od niedawna podglądam Twoje dokonania, wreszcie nadażyla sie okazja (obrazilam si e na szydelko i dziś będę cały wieczór klikać :)) by coś napisać - a do tego trzecia rocznica i urodzinki, ale do rzeczy - cudownie jest u Ciebie, bardzo klimatycznie i inspirująco (na mnie bardzo inspirująco podziałały Twoje zimowe domki), oby tak dalej i więcej i więcej i nie wiem czy można jeszcze cudowniej?! tego Ci zyczę - radości z tworzenia dla Ciebie i radości z ogladania dla czytelników :)
    A pokandyduję sobie do nagrody, a to kandydowanie skojarzyło mi się z kandyzowaniem, tak chyba że cukrowo i słodko sie zrobiło przez to candy :)
    Zapraszam do mnie: www.handmadebyalex.blogspot.com
    Pozdraiwam serdecznie - Alex

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja chętnie kandyduję :)
    Dołączyłam teraz do obserwatorów oficjalnie, chociaż zaglądam na bloga już dawno i myślałam, że to mam zaliczone.
    A z okazji podwójnego jubileuszu życzę wszystkiego NAJ, zarówno w życiu blogowym, jak i tym jak najbardziej realnym.
    Informację na blogu wstawię.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam i cichutko ustawiam sie w kolejce.
    Bloga podczytuje juz od dawna,wspaniałe prace moge podziwiac bez konca.
    Z okazji jubileuszy wszystkiego najlepszego życze.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam ani bloga, ani konta na FB, więc w kolejce się nie ustawiam, ale skorzystam z okazji, by złożyć serdeczne życzenia urodzinowe! Zaglądam tu odkąd zaczęłam interesować się robótkami i jestem pełna podziwu nie tylko dla Pani poczynań! Uwielbiam cudowne opowieści i dziękuję za nie. Serdecznie pozdrawiam i życzę kolejnych wspaniałych lat! Iza

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ bardzo proszę ustawiać się w kolejce :) Tylko proszę zostawić adres emailowy do siebie, żebym mogła odpisać :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję i zostawiam adres: izabella_c@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki piekny!Oslodzi kazdy dzien.Nawet niedziele kiedy trzeba wstac przed godzina szosta i isc do pracy.Cudny!
    Ustawiam sie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja kandyduję z ogromną przyjemnością. Kalendarz piękny ale serduszko od Migoshii to dopiero gratka!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja również w kolejce tej stoję
    i nadzieję na to mam sporą,
    że jak wygram - choć trochę się boję -
    to talenty się we mnie wyzwolą...

    Że mnie talent obuchem w łeb zdzieli
    i przestanę na siebie się srożyć
    gryząc wąsy przy świętej niedzieli
    żeby crack wreszcie dobrze położyć.

    I położę go tak od niechcenia,
    on wzorcowo - jak nigdy - popęka,
    i to będzie nie do uwierzenia,
    że to moja kładła go ręka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również ustawię się w kolejce. Od dawna podziwiam wspaniałe prace, zarówno na blogu jak i na żywo. Życzę spokojnych, pełnych ciepła rodzinnego świąt Narodzenia Pańskiego. dgor@wp.pl

    OdpowiedzUsuń