sobota, 16 stycznia 2010

Wyróżnienie - J'adore tien Blog

Spotkała mnie dzisiaj wielka przyjemność:
dostałam wyróżnienie od cyrylli

co znaczy:  Kocham twój blog

Jestem bardzo przejęta, bo to moje pierwsze wyróżnienie. Ponieważ blogowisko jest wciąż nie do końca poznanym przeze mnie światem, więc doszkoliłam się w temacie. I doczytałam, że zasady tego wyróżnienia to:

wyróżnienie może dostać 1 blog, który od dawna odwiedzacie 3 nowe blogi 

 Najdawniej (i najchętniej) odwiedzam blog cyrylli, przez którą w ogóle pomyślałam o założeniu swojego bloga;

potem w kolejności Toskańskie zapiski spełnionych marzeń, w których znajduję atmosferę minionych wakacji w cudownych miejscach i pobudzam nadzieję na szybkie nadejście kolejnego lata;

a z nowych:

nicnierobienie ujął mnie najpierw tytułem, a potem okazał się kącikiem osoby, na którą natykałam się ciągle w sieci buszując po dekupażowych wątkach, i której wiedza rozsiana po wielu miejscach (masa tutoriali i encyklopedia wiedzy) kiełkuje i kwitnie zapewne w wielu dekupażowych pracowniach;


mojemanderlay za piękne szkice, ciepło i wspólną słabość do porannej kawy;


na koniec wpadłam i zostałam zauroczona  urodą zdjęć i życia u Llooki


:)))







6 komentarzy:

  1. Bardzo mi miło czytać takie słowa. Dziękuję i bardzo mi się u Ciebie podoba. A to co zrobiłaś z dobrze mi znanym pucharkiem - super!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagroda w pełni zasłużona :-)
    p.s.
    Ja nieco zmieniłam zasady jej przyznawania ;-) jak zwykle :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, przepraszam za opieszałość:) Bardzo, bardzo dziękuję! Ilekroć ktoś kieruje pod moim adresem takie dobro słowo i śle serdeczność serce mi rośnie (szczególnie teraz:). A ja wciąż czekam...i już trudno jest mi się skupić na czymkolwiek innym:)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Również ja ślę gratulacje
    wyróżnienia Twego blogu.
    Chociaż można znaleźć lepsze
    (tak jak igłę w siana stogu;).
    Dalej pisz i wciąż nas czaruj
    dzień za dniem wciąż nieodmiennie,
    pięknych wrażeń nam nie żałuj,
    bo jesteśmy tu codziennie!

    OdpowiedzUsuń